Osoft

Fan vad jag kände för att skjuta mig själv i huvudet just nu. För det första verkar jag ha en stalker efter mig, sjukt pinsamt (för personen), jobbigt, osoft osv. För det andra åkte Cimon ut ur paradise, inte för att jag följer programmet för det har jag inte tid med. Kändes bara ovärt ifall jag någon gång skulle vilja kolla på det så finns han inte där. Fan vad jävla tråkigt! För det tredje är jag sjukt trött men facebook håller mig kvar. Våran lärare frågade klassen igår hur många timmar vi sitter framför facebook per dag, alla svarade typ 2 timmar och jag svarade 5 minuter (läs: timmar).... Det är inte okej!  Nääee men lite varma mackor och oboy på det här då sen måste jag fan sova, försov mig en timme imorse.. Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0