Just det detta fält måste fyllas i

Ville skryta lite för tjejerna imorse och visa att jag var uppe tidigt så jag skrev ett sms till dom "godmorgon, godmorgon hör fåglarna sjunga" Som svar fick jag:

T: Godmorgon på dig med :)<3

C: Haha god morgon din mupp :P

J: Godmorgon på dig med! Jag missade visst fåglarna! :P


Dock trodde jag att svaren skulle bli mer såhär "oj, är du vaken såhär tidigt. duktigt". Känner mig sjukt pepp på ikväll då vi är sjukt många tjejer som ska ut. Frågan är bara om man kommer frysa ihjäl. Vore soft att inte göra det! Nu har jag iallafall städat hela lägenheten, duschat och fikat. Jag har fan hunnit med mycket och klockan är bara två. 1-0 till mig eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0