Cruz

Om jag dör så är det för att jag har fått för mycket strålning i min hjärna. Så snälla söta vänner sluta ring mig om kvällarna, vill ni att jag ska dö eller? Närråå, jag måste också sluta ringa eeeeer och sluta prata så läänge. Och vad fan äre för påhitt om att det är 150 dagars imorgon, jag tänker fan inte gå ut. Kanske, men såfall nykter. Fast fan, nä jag ska inte ut jag ska vara med tjejerna till och med utan 3.5or blir vi! Har ju som fått världens osoftaste schema så torsdags morgonen blir ju ett helvete om man ska hålla på gå ut på onsdagar. 100 dagars får däremot vara ett undantag... Annars såhär på kvällskvisten så tänkte jag göra mig lite kvälls fika, sen duscha för jag luktar svett (inte, men ändå). Så vi hörs senaree, har sovmorgon till 9 imorgon....... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0