21 jan

Hade en sleepover natt hos casandra inatt, jag hade tydligen skrattat i sömnen... och jag har fan skrattat hela jävla dagen på skolan idag också, förstår inte ens vad det roliga har varit förutom min dans som är så cool! Övertrött måste det också ha berott på. Var ju som ut igår NYKTER! Bara för att kika lite, sjukt mycket folk och sjukt tråkigt. Jag hade ont i huvudet! Somnade kanske lite efter 2, och började skolan kvart över 8. Att jag ens kom upp fattar jag inte, och jag fattar inte heller hur Casandra och hennes mamma orkade kliva upp samtidigt som mig när dom är ledig och äta frukost med mig, men det är snääällt. Och i skrivande stund så har jag ont i armarna, fråga mig inte varför. Blir iallafall en powernap nuuu..... pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0