nobody's diary

Om alvedon hade varit farligt så hade jag nog varit död redan. Om jag inte har ont i huvudet så har jag ont i ryggen (iallafall den här veckan). Sjukt ont och så är det obekvämt också för jag kan inte sitta skönt! Mennee bortse från de, så hade jag en kul kväll igår. Kunde nästan hålla mitt motto med att vara nykter, blev bara någon enstaka öl. Gött att vakna upp pigg! Cimon, den snyggingen. Jag tror han blev överlycklig av att få en puss av mig på kinden, det syns ju på bilden? Och mamma, om du ser det här så kan du räkna med att det är din blivande svärson. Okej? Bra! Nu blir det att plugga lite matematik, som gör min lika arg varje gång jag slår upp den där jävla boken. Hela min hjärna formas till ett frågetecken. Men jag ger den ett försök, så får vi se på vilket humör jag är på sen. Hej!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0