100 dagars

Hade en riktigt jävla bra kväll igår. Tänkte nämna lite saker som jag kommer ihåg (fast så full var jag ju inte så att jag har glömt allt). Det börjades med klassfest som var hur kul som helst. På marité började vi med att dricka lite champagne, JO fick åka hem ganska fort för hon var förjävla full (har aldrig sett hon så full förut). När Günter börjar spela sina låtar ramlar T ner på golvet och alla kliver på henne, då missar vi hans låtar för hon vart tvungen att få lite luft. JH drar hem tidigt, för nykter antar jag. E dansar på för fullt, lite porrigt sådär. Bråk på dansgolvet, någon drog mig i håret plus att jag fick en smäll i ansiktet och det känns fortfarande. Jag och T får gå in och träffa Günter, tror jag pussade han 4 gånger på kinden. A käftar hejvilt med en blondin som för övrigt blev utslängd av vakten om jag minns rätt? Efterfesten höll till utomhus, det var sjukt kallt. Jag förfrös underläppen så jag nästan inte kunde prata. Där fortsatte A och blondinen och bråka, det var långtråkigt. Men A var sjukt full, har inte heller sett henne så full förut. När jag kom hem gick jag och la mig på en gång, sov med två täcken plus mjukis kläder för jag frös något förjävligt. Tror jag låg och skakade en halvtimme åtminstonde innan jag kunde sova. Imorse vakna jag först vid 9 och vinglades in i köket för ett stort glas oboy. Somnade om till 10 klev upp duschade, hade långtråkigt och började inte skolan förrän 2. Var sjukt kaffe sugen, träffade tjejerna på skolan en timme innan vi började och drack kaffe. Tycker lite synd om Ell som aldrig kom iväg på krogen igår för hon ramlade i en trappa, stackars lill tjejen! Efter skolan drog jag och Jennifer och käkade bakis pizza. Så jävla gött! Oj vilket långt inlägg det här blev. Men nu laddar vi för studentkryssning som är om 9 dagar. Puss hej tjarå ps. günter är min blivande man!


Kommentarer
Postat av: Ell

Haha, fan, låter som alla var så jävla galet fulla ;b Men det är väl så det ska vara på 100-dagars antar jag ;) <3

2010-02-28 @ 16:07:42
URL: http://elliikkaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0