ridtur en vacker vinterkväll

Ikväll var jag, C och A ute och red. Skrattade något sjukt när den stora hästen skenade iväg och C satt på den. Hon skrek "nej, neeeeej" medan jag och A bara stod och kollade på och skrattade? Men sen insåg vi att det inte var så bra och hästen kom mot oss, jag sprang för livet, vet inte vad A gjorde men C flög av hästen och landade på ryggen. Då blev vi allvarliga för en stund, vi trodde C var jätte skadad men det var hon inte. Så då började vi skatta igen. Och jag kan fortfarande inte släppa det! Men efter det bytte vi iallafall häst till en något mindre ras! Det var jätte kul! Nästa gång ska jag försöka mig på den stora om den inte är så vild!

Nu ska jag ladda ner worms och spela lite så jag har något att göra innan läggdags! Skola och jobb imorgon från 09-21. Känns kul.



Lill hästen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0