min fina.

Ikväll har jag träffat min fina vän Therese som händer allt för sällan. Vi tog oss en fika på pause och hade det mysigt. Det är så skönt att ha någon att kunna berätta allt för, och det kan jag med henne. En av dom bästa tjejerna som finns! Tack för ikväll vännen :)





Är även otroligt nöjd över mig själv som håller på att sluta snusa. Känner mig inte ett dugg irriterad och jag har inte sånt där jävla sug heller efter en snus. =) Känns skönt. Imorgon blir det mys med tjejerna, kändes sjukt aktuellt med en tjej kväll med lite vin och let's dance.


Kommentarer
Postat av: therese.

tack för en mycket trevlig kväll kära du! :)

måste göras om allt oftare. är glad som har en sån bra vän som dig vid min sida ska du veta! <3

2010-02-18 @ 22:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0