keep on walking

Har hittat en ny idol, guess who? ...... Jo Salem Al Fakir. Hoppas han vinner hela skiten på melodifestivalen. Lägger in en låt, dock är det bara 1 minut. Men så sjukt bra!



Annars har jag bara chillat ikväll med Cas, Sara och Jocke. Har varit bakis idag, inte bakis ont i huvudet utan rädd. Tror jag har tagit efter Sara där. Trodde jag skulle bli skjuten utav två längdskidåkare som såg lite misstänksamma ut. Hur fan kan man tro det mitt på dagen? Jag är sjuk. Menne, imorgon ska jag iallafall sooova riktigt jävla ordentligt. Jag ska inte jobba, men däremot har jag massa annat att göra. Kommande vecka vill jag bara dö, måste plugga som fan.. Puss godnatt hejrå

Yazoo – Mr Blue 
Donkeyboy – Ambitions

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0