Har precis ätit...

...min 5e bulle för idag som Lissan har bakat. Sjukt goda! Och nu tuggar jag för övrigt på en godis som inte var lika god. Det är fredag idag! Försov mig imorse, tror aldrig jag har varit så trött i mitt liv. 100 dagars tar på krafterna har jag märkt, har så sjukt ont i kroppen så jag lika gärna kan dö......närå, så illa är det inte :) Kan iallafall gå, då ska man väl vara glad? Tänka på dom som sitter i rullstol har jag hört. Ikväll blir det en ytterst lugn och mysig kväll på Pause för lite fika med tjejerna. Sen hem och lägga mig i sängen och kolla på någon bra film. Har fixat vääärldens skönaste sätt att ligga på i sängen framför datorn. Måste köpa med mig godis hem också.. Snusningen går sååådär, känns som att jag börjar snusa merrrrr än när jag för minskade och tog dubbelt så lite på en dag. Men jag ska fixa det, innan studenten förhoppningsvis :) Nääee men nu ska jag slita mig från datorn och platta håret. Hörs!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0