Cheri cheri lady

Ingen har väl missat vad det är för dag idag. Jag har två alternativ som kan göra mig glad, antingen som Danne sa att jag kan skaffa en pojkvän idag och göra slut imorgon. Eller som Alexandra sa att vi borde starta en dag för alla singlar. Jag vet inte riktigt vilket alternativ jag väljer. Kändes förjävla jobbigt att skaffa en pojkvän redan ikväll, men om någon där ute skulle vilja vara tillsammans med mig 1 dag så hör av er. Enda kravet jag har är att du måste vara sjukt snygg. Meennee, alla hjärtans dag kan bara gå och dö. Jag är bara svartsjuk och tycker det är en överskattad dag. (Bara för att jag är singel). Ett skumbad men tända ljus borde jag iallafall få unna mig denna speciella kväll.....

Utöver det så har det varit sjukt bra väder idag. Jag hann sitta i solen 20 minuter innan jag skulle åka och jobba. Vore fan inte så jävla fel att vara i Åre istället! Och nu sitter jag och pluggar på ett prov jag har imorgon samtidigt som jag lyssnar på 80tals disco låtar... pusselipuss hejrå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0