yes

Men yes. Tackar gudarna för att jag får tillbaka bra med skatt i sommar. I sommar kommer jag vara rik, vill du hångla?! Närååå. Sen fick jag också precis reda på att Sara har fått en lägenhet på Frösön den 1 Juni, och ja jag kommer bosätta mig där. Ihhh.... Okejrå, nu får studenten komma för nu har jag sjukt mycket att se framemot!

Igår var jag med tjejerna. Diana körde oss på en raggar-runda, och såklart åkte vi förbi raggarn 3 gånger... Sen blev det larrys och en och annan öl. Ikväll blir det lite pause häng, lite plugg, lite mys, och en liten springrunda med mamma.

Förresteeeeen äre någon som har klivit på min rygg? Det känns som det. Nu ska jag koka lite käffeee.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0