telephone

Känner mig så jävla oskön. Tror det är i veckan som jag får ta smällarna från lovet. Tappar ord när jag ska prata, är trött som en jude osv. Sara trodde jag gick på nånting idag och man kan ju nästan undra. För att jag skulle kunna plugga ikväll så gick jag på en behövlig promenad i regnet. Det var fanimej skönt, jag gillar när det regnar. Gud, pissa merrrrrr. Varje dag, en vecka helst. Sen välkomnar jag solen tillbaka igen! Och efter det här lovet tänkte jag för mig själv att ta det lugnt ett tag framöver, men inteee. Då är det ju 50dagars på onsdag. Kändes förjävla osoft nu faktiskt. Och justja, om man bara äger 2 kronor är det värt att köpa 2 godisar eller ska jag vänta tills jag hittar 3 kronor till så jag kan köpa en kaffe i lyan? Tacksam för svar, beslutångest.

Hejjjjj

Kommentarer
Postat av: Anonym

kaffe i lyan ;)

2010-04-13 @ 00:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0