stressigt

Hhhhhhiiihhhhääää, det spökar. Det börjades igår kväll när datorn startade av sig själv, och imorse ringde jag Jennifer och kände mig iaktagen. Och inte nog med det så satt jag och mamma i vardagsrummet när massa grejor åkte ut från garderoben i köket. Till och med nu när jag skriver känner jag mig iaktagen, och när jag skulle duschaaa. Vad äre för pedofil spöke? Lovar att "den" kommer ligga bredvid mig inatt.

Näää nu kommer jag vara mörkrädd. Försöker peppa mig för imorgon, men det går inge bra. Känner mig stressad som fän, har tusen saker att göra i veckan samtidigt som jag ska hinna plugga till ett prov och till ett tal. Hinner inte ens skriva mer för jag MÅSTE sova, annars blir jag inte glad imorgon. TJARÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0