osv osv osv....

Medan A har skaffat barn och pojkvän såhär på en torsdagskväll så gör C inte så mycket mer än att lyssna på kärleksmusik och drömmer sig bort till en vacker kväll i mallorca med en snygg jävla killjävel som målar hennes tånaglar! Och för att tala om mig så satt jag i min jacuzzi ikväll och drack skumpa samtidigt som jag kollade på backstreetboys på mtv, och herregud vad snygg dom har blivit, killarna! Och för att inte glömma bort ciggen jag hade i munnen. C tycker tydligen att jag skulle druckit 3.5or istället för skumpa. För då räcker det ju att man dricker en och är askalas. Hjärnan flyger iväg till en annan värld som är fylld av små rosa moln och killar utan hjärnor som gör precis som man vill. Där är det inge jävla tjaffs om p-piller där inte, utan dom bara kööööör.

Ungefär så ligger det till. Det gamla vanliga! Damerna har för lite att göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0