living on my own

Sometimes I feel nobody gives me no warning
Find my head is always up in the clouds in a dreamworld
It's not easy - living on my own, my own, my own



Hela helgen har varit ett enda festandes bara. Fredag var dock lugnare då vi endast drack lite vin och myste på Casandras balkong och därefter gick vi på olearys. Igår körde vi all in. Full var vi och kul hade vi. Försöker komma på hur många timmar jag har sovit inatt, är inte säker men jag tror det blev 3 timmar. Så nu är jag trötter. Får inte heller powernapa nu ifall jag ska kunna somna ikväll. Och vilket jävulskt skönt väder det är ute, tackar gudarna för att jag inte har varit bakis idag. Suttit på stortorget hela dagen med tjejerna. Gött med sol. Höll även på att bli blind igår, men tack Sara för att du missade ögat. Skönare med ett sår på ögonlocket skulle jag kunna tro. 

Kvantum. 5 minuter. Jennifer osv. Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0