Ångest

Okej, talk to the hand. Jag hoppas att ingen kommer i min väg idag. För jag känner mig sjukt irriterad. Det beror på 1 timmes sömn inatt, baksmällan, hungrigheten osv osv. Idag ska jag göra något som kallas ångest plugga. Det kan bli kul.......not! Kommer antagligen slänga boken i väggen och skrika att jag vill dö. Hihi närå, så illa är det inte. Men nästan. Imorgon är det petak (läs: fredag) era retards. Jag ska för en gångs skull ta det jävligt lugnt eftersom det är stor 50års fest på lördag. Sen forum nästa helg, åh jag vet inte om jag tycker det ska bli kul eller inte. Är verkligen inte pepp. Åhhhhh nu ska jag äta världens godaste mat.... Sen kommer Jennifer vi ska plugga tillsammans. Hej tja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0