18!

Idag är det en sån dag då jag får sjukanmäla mig själv från skolan utan förälders tillstånd, jag får köpa snus lagligt, gå på krogen, köpa folköl osv. Började dagen med att sjukanmäla mig såklart, inte bara för att känna hur det kändes utan mer för att jag inte orkade gå. Fast det känns ändå inte som att det är på riktigt förren jag har användt mitt leg. Och det vet bara gudarna när jag kommer få den känslan eftersom mitt leg är på vift. Det är ju ganska typiskt? Jag får nog fortfarande köra med "kan du köpa snus åt mig?". Men jag ska banne mig hitta det så att jag kan gå på krogen med tjejerna på fredag. Så ja, grattis till mig själv då. 18 år idag!

Tack, tack, tack till alla som har sagt grattis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0