to much

Jag ska nog i fortsättningen skippa att dricka 3 koppar kaffe, för fasen vad man skakar efteråt. Nu har det dock gått över och det är jag glad för. Men om jag ska tala sanning så har jag faktiskt alltid undrat hur det blir av att dricka mycket kaffe, så jag får väl skylla mig själv :) Har iallafall tillbringat min kväll på pause med Therese, det var väldigt mysigt. Vi håller på planerar vad vi ska klä ut oss på halloween, ääääven om vi båda ogillar det. Men det är ju rätt pinsamt om vi kommer helt normala när alla andra är utklädda, faktiskt. Annars har jag varit på stan tidigare under dagen och gjort lite ärenden. Det blev inget jobb iallafall, som vanligt. Men imorgon, förhoppningsvis! :)

Sen kan jag ju också passa på att säga att jag hatar datorer. Min egna bärbara är äntligen på lagning, (saknar den huuur mycket som helst). Den stationära datorn hos pappa är också ur funktion och ska lämnas in imorgon. Därför har vi en gammal tills vidare som är helt psyko. Går typ bara att kolla facebook. Nu sitter jag iallafall på pappas bärbara, den är väl helt okej, lite seg bara. Justja, på mammas dator funkar inte msn.

Såatteeh, jag hatar datorer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0