Sömnlös natt

Jag har haft en sömnlös natt. Durå?! Gick och la mig klockan 12 för jag var rätt trött då, sen hör jag något som låter som en borrmaskin och tänkte "fan borrar grannarna den här tiden på natten?" Efter ett tag så blev jag så jävla irriterad, och då visade det sig vara datorn som lät. Låg vaken i två timmar, men kunde inte somna. Gick till vardagsrummet och la mig där det är lite svalare, låg säkert vaken en timme där också. Sen vaknar jag halv 6 av pappa och Sara som ska åka och jobba. Jag hör allt vad som säger och vad dom gör. När dom åkte till jobbet gick jag och la mig i sängen igen, så ringer Sara kvart över 7 och säger att jag ska kolla ut. Då står hon där med en "typ av gräsklippare" och sätter igång den. Då var det nog, då tog jag mitt pick och pack och la mig i pappas säng. SEN ÄNTLIGEN FICK JAG SOVA!! =)

Nu ska jag äta pannkaka..

Seennnarreee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0