Keeewl.

Ikväll har jag och Jennifer varit på något som kallades "Open Jam". Det var kanske det sämsta jag har sett, vem kan inte gå ner i spakat liksom? Inte för att jag kan det. Men jag tyckte inte det var så speciellt talangfullt? Och sen var det lite poesi på det där också. En tjej berättade någon slags historia medans en annan gjorde rörelser till det, hon sa typ "Dag 67: Ångest, Hat" Dag 85 "Ångest, Ångest, Ångest"..... Åh skjut mig, det var inte roligt! Vi stannade bara en halvtimme, för sen kom Emma och hämtade oss och skjutsade hem oss. Den ungen tog ju körkort idag! Vissa kan dom :)



 

Kommentarer
Postat av: emma

du är så fin anna!

2009-10-25 @ 00:11:27
URL: http://eeeeeemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0