japp

Två skjutna i huvudet i natt, en man och en kvinna i 20 års åldern hör jag radion säga nu. Det lät ju inte bra direkt! Men iallafall igår var det utgång som stod på schemat, kan ju inte klaga. Det var keewl! Dock blev det en rätt tidig hemgång, vid typ 1. Kan iallafall säga att krogen är överskattat. Det var roligare att komma in när man inte hade åldern inne =) Och jag tackarna gudarna att jag vaknade UTAN huvudvärk. Känner mig pigg, jävligt pigg. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på, tänkte ta tummen i röven någon gång och börja göra mig i ordning för kanske en stads runda? Vill som inte fastna här, man vet ju aldrig hur många timmar det kan bli... Men tänkte avrunda nu och ta en dusch, råkade sätta mig på toalett ringen på marite igår. Och det är inte okej! (Kändes nog jobbigt att huka sig eller lägga papper runt om) Känns också bra för den delen att man inte har några minnesluckor. hihi, puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0