Hej

Det är ganska osoft att kliva upp 05.50 på morgonen. Bara så att ni vet! Och i skrivande stund så borde jag faktiskt inte sitta här, jag borde plugga matte. Hatar matte b, jag förstår fortfarande ingenting! Törs inte heller skriva något dumt om någon lärare här, man vet ju hur sånt kan gå. Vissa lärare tjuvläser ju ens blogg. Hej Anita! Närå. Men jag borde iallafall få säga att man fasiken inte får någon hjälp på matten :)

Nu ska jag nog gå över till Saras rum och titta lite på tv tillsammans med henne. Hon smsade nyss och frågade om jag ville komma över. (det är ju trots allt 5 meter mellan våra rum, då orkar man ju inte gå och fråga.)



Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0