onsdag

Jag tror jag kommer att explodera snart. Mamma pratar i telefon, och hon pratar HÖGT. Hon sitter i vardagsrummet och jag sitter i mitt rum med stängd dörr. Jag kan inte ens tänka, jag bara HÖR henne.

Annars så är det två dagar kvar till lov, och jag vet exakt vad jag ska göra på lovet. Jag ska jobba en hel del, plugga som bara den och dra på marité en kväll. Hade ju velat åka till Åre, men det får bli någon annan helg. Och det är ju halloween på lovet, jag hatar halloween. Jag hatar att klä ut mig, och det tänker jag inte göra. Marité kommer ju ha någon fest då, och jag kommer gå dit bara för att se vad alla klär ut sig till. Det är ju rätt roligt att se, speciellt dom tjockaste personerna som klär ut sig till sjuksköterskor och tycker det är sexigt.

Nu har mamma sluta pratat i telefon, så nu kan jag tänka igen!


Kommentarer
Postat av: marielle

men Anna då;) Det är as kul att klä ut sig :D haha !

2009-10-24 @ 19:15:34
URL: http://mariellesanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0