they dont care about us

Kan ju börja med att säga att datorn är fixad, skönt! Igår träffade jag Casandra som jag inte har träffat på några månader, vi tog oss en cider på goa och bara allmänt snackade skit! Senare under kvällen fick vi sällskap av Jocke och Batman och det resulterades av en massa shotar. Sedan begav vi oss till O´learys där det blev ännu mer shotar och drinkar. Kan ju säga att jag inte var kry imorse, men fasen vad roligt jag hade igår. Jag skrattade så jag både grina och fick ont i magen. Och tur att det var öppethus på skolan idag och att vi inte började förrän klockan 4. Imorgon däremot känner jag mig lite opepp på att dricka, så det blir nog en nykter kväll på marité. På lördag är det bio med mamma som står på schemat. Känner på mig att det kommer bli en soft helg :)

Nu måste jag sova för jag ska upp tiiiiidigt imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0