pappa

Idag är det en pappa-dag. Jag och Sara bestämde oss för att bjuda pappa på middag. Så vi har i princip lagat middag stor del av dagen, samt gjort god efterrätt. Och det uppskattades av käre far =) Helgen har iallafall varit sjuukt lugn. Sett två jävligt bra filmer, L.A. Gigolo med Ashton Kutcher och den andra minns jag inte vad den hette. Imorgon är det måndag, jag ska upp tidigt som vanligt. 05.30! Sen ska jag faktiskt skolka från matte lektionen eftersom det är prov, och vi tjejer är ju ganska svaga när det gäller matte. Så fukkk G.A att vi kommer! Istället blir det en runda på staden med Jennifer, måste fixa lite ärenden :) Nu blir det film, sen sömn. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0