fredag

Skönt som fan med helg måste jag säga först. Igår träffade jag Cas, vi hängde lite på pause tills Jennifer och Olivia ringde och tyckte att vi skulle komma upp på oscars (där det är studentpris på alkoholen). Så vi gick dit, tog oss några öl, hade roligt osv. därefter gick vi en sväng på plaza, men det var dött. Och tuuuur det, för jag ville hem tidigt eftersom jag skulle upp halv 7 idag. Så vi fick skjuts hem lite efter 12, så det var bra. Ikväll blir det lite vin drickandet med tjejerna, förmodligen en sväng på marité också! Men nu blir det en liten powernap på sisådär 20 min som säkerligen kommer bli en timma. och sen tacos, jag kommer äta mest =) Vi ses på marité! Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0