bästa syster

Jag hatar facebook och diverse hemsidor. Jag är trött och jag ska upp tidigt imorgon. Jag vet inte vad jag ska skriva men ändå så måste jag skriva. Ge mig lite svininfluensa.....närå. Men allvarligt så vill jag vara sjuk även om jag nyss blev frisk. Bara för att få vara för mig själv några dagar, bli ompysslad av mamma osv osv! Låter lite sjukt. Men jag orkar inte med skolan och allt vad det nu kan vara. Och jag hinner aldrig ens jobba för det bara är skolan som gäller. Nu är jag på dåligt humör så nu tänkte jag faktiskt ta tummen ur röven å lägga mig och förhoppningsvis somna i tid. =) Vart tvungen att lägga in en smiley för att inte låta allt för deprimerad för så farligt är det ju inte. Puss natti!




Förövrigt så har jag nog världens bästa syster.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0