-

Måste bara berätta om hallucinationen som jag hade inatt. Halv 4 så vaknade jag tydligen (i sömnen) och när jag kollade upp mot väggen så kryper det feta jävla spindlar där, lovar att dom säkert hade en halv meter långa ben och en stor jävla kropp. Jag börjar skrika och springer ut från rummet. Mamma vaknar och frågar vad det är, och eftersom hon är sjukt spindelrädd så jag vågade först inte berätta vad det var. Istället sprang jag runt och tände alla lampor, och gick fram och tillbaka och visste fan inte vad jag skulle göra. Jag var så rädd så till slut gick jag till mamma och berättade att det var "såhäääääääär stora spindlar i rummet" och visade med händerna. Och sen när jag skulle gå tillbaka till rummet för att tända kunde jag nästan inte gå för jag skakade så mycket. Men jag tror jag vaknade på riktigt när jag tände lampan. Och då gick jag och la mig direkt =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0