GRANIT

Det är fredag, alla är ute och festar och har säkert skit kul. Jag hade också varit ute och festat om jag vore 18, det är ju liksom marité som gäller i sommar.. Vem fan ska jag hänga med i sommar? Men en promenad till frösön blev det ikväll iallafall för att hälsa på Therese och Toffe m.fl. Det var trevligt så länge det varade, roligt att alla inte är krog människor =) Var bara dit en snabb sväng eftersom jag är ganska trött, var ju somsagt till Sundsvall idag. Det blev stress shopping i en och en halv timme, men tror jag hann köpa det mesta som jag behövde, men kan säga att gina tricot inte hade så mycket att bjuda på faktiskt, lite trist! Nu ska jag sova så det blir en ny dag lite snabbare, hoppas på bra väder imorgon. Hört att det ska vara väldigt fint, så att bli lite brunare känns ju inte helt fel. Godnatt då, och hoppas ni på marité har det roligt tillsammans med Alex Lewerentz.




Och min donna är fortfarande i Eskilstuna, henne saknar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0