California Girls

Roligare kväll! Började förkröka med tjejerna i klassen, sedan skulle dom flesta av dom på krogen. Så jag och Jennifer tänkte dra till frösön på fest, men det kändes sjukt långt så istället drog vi på en efterfest i stan och det var sjukt kul där. När vi skulle ut och ta lite luft så vart vi tvugna att lägga något för dörren så den inte stängdes igen. Vi letade lite och hittade tillslut en pjäxa. Så kommer det en tjej och vi hejar glatt och hon verkar glad. Så sa Jennifer med snäll röst "Vi la en pjäxa här så vi inte skulle bli utlåsta, hehe!" Tjejen blev däremot inte så glad, "DET DÄR ÄR MIN PJÄX!!!"

Så då blev vi utlåsta ändåå för hon tog med sin pjäxa och slängde igen dörren. Och jag tog inte ens med mig min telefon, som tur var hade Jennifer med sig sin men hon hade ingens nummer som var där uppe, så vi fick ringa runt lite, meeeen tillslut kom vi in =) Tog bussen hem kvart över 6 imorse, vi var ganska trötta så vi somnade på en gång. Sen gick jag hem vid 11 imorse då åkte jag, mamma och Sara och shoppade =) Nu väntar jag på middagen sen får jag se vad jag och Jennifer ska hitta på ikväll, det är iallafall fint väder, men vi hörs! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0