Shieeeet

Jag är ledsen för att jag bara är 17 år. Dels för att dom flesta man känner är över 18 år, dom kan gå in på krogen, dom kan köpa snus, dom kan köpa trisslotter och dom kan gå på relaxen på storsjöbadet. Jag är arg på mamma och pappa för att dom inte kom på idén att skaffa en unge lite tidigare.. och snart kan jag inte ens gå och sola solarium om dom ska sätta åldersgräns där. Men i september, då jävlar. Jag kom och tänka på det här när vi satt på News idag för att fira Johanna som fyller 18 idag. Dom planerade att gå på krogen på fredag :) Kul för dom och grattis Johanna!


Ikväll ska jag chilla med Jennifer, tänkte åka till Thailand typ en halvtimma, kanske slinga håret, äta chips&dipp och spela kort. Pöss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tailand hahaha :D

2009-05-07 @ 19:28:45
Postat av: jennifer

Tailand hahaha :D

2009-05-07 @ 19:30:11
URL: http://jenniferhaggman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0