Lookin' Out

Idag hände det något kul! När jag, mamma och mammas kille åkte till coop för att handla så klev vi ur bilen och då kom det vääääääärldens jävla blåst, det kändes som att man skulle dö eller flyga åt helvete. Alltså det var som en orkan nästan.. Men sjukt kul var det iallafall =) Annars har det inte hänt så mycket idag förutom att jag har pluggat, och det ska jag göra resten av kvällen också eftersom jag inte hinner någonting i veckan. Tror aldrig jag har varit så fullbokad som jag är nu tillveckan någonsin, kommer inte ens hinna äta middag dom dagarna, så det vore ju ganska soft om jag överlever. Men nu ska jag återgå till pluggandet, ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0