heytatlim

Det enda jag har gjort och gör är att sova.. Iallafall från igår kväll tills typ nu. Gick en liten promenad och träffade Nathalie, det är det enda. Eller ja, där ljög jag. Gick på stan en liten sväng idag också! Och snart ska jag sova igen eftersom vi åker tidigt till Sundsvall imorgon. Sen i helgen vet jag inte alls vad jag ska göra, alla ska på marité... kul för dom! Och Jennifer är i Eskilstuna, så jag tror fan jag ska ta det skit lugnt i helgen. Är ledig tills på onsdag så det är skönt. Egentligen har jag ju skola imorgon, men det är bara betygssnack så jag skippar det. Nu tänkte jag inte skriva så mycket mer, så jag avrundar med att säga godnatt =)



FUCK YOU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0