-

Ingenting blev som planerat igår, men jag hade roligare än förväntat. Jag och Rebecca började hemma hos hennes klasskompis i stan, redan vid 5 tiden. Sedan begav vi oss vidare till jobbet där vi för krökade, och det var sjukt roligt där. Sen rullade kvällen på, alla var som vanligt på stan och inte gjorde nånting. Det suger så jag kände att det vore ganska skönt att sova, så jag gick hem. Och jag deckade på en gång, var en aning full såatte :) Vaknade redan klockan 6 imorse och kunde inte somna om fören 8. Men sen vaknade jag 11 igen och nu är jag pigg, och inge bakis. Det tackar jag gud för! Hihi. Idag tänkte jag gå ut en sväng eftersom det är 20 grader ute. Sen ikväll ska jag nog bara softa! Men puss då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0