we are your friends

Tog ledigt ikväll från jobbet, dels för att jag hade fått lön idag och dels för att jag kände för en filmkväll. Så efter praktiken så hann jag ju fixa lite stuff, födelsedagspresenter osv. Det är tydligen många som fyller år i Mars!

Annars så har jag nyss kollat på a walk to remember tillsammans med lite chips och dipp, känns sååådär på en tisdag =) Nu ska jag se yes man, ganska skönt att det knappt tar 30 min för att ladda ner en film. Denna gång har jag laddat upp med choklad som pappa nyss gav mig. Thaaaaank u !


Kommentarer
Postat av: caas

heeerligt, spana in min plan på facebook ; ) !

2009-03-25 @ 16:44:43
URL: http://casandraj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0