-

Vet ni vad jag gjorde nyss? Jo jag började gråta när jag och mamma kollade på spårlöst och det kan jag säga att det aldrig händer mig. Har nog aldrig gråtit till ett program förut, bara en film och det är gröna milen. Happyface, nerå men det kändes skönt att få vara lite känslig =)

Sen kom jag på en till sak att berätta, det är att pappa kanske ska flytta till Sthlm. Iofs så sa han det när vi åt middag i lördags, men det tyckte jag lät helt okej! Han tyckte jag och Sara skulle ta över lägenheten, men hur kul är det? Så vi kom på istället att vi skulle leta en annan så man får göra om allting själv. Då blire mycket besök i Sthlm framöver elleeeer? (Fast det blir ju inte än, jag vet själv hur seg pappa kan vara)

Meeeeen såatteh, nu tänkte jag göra lite fika sen hoppa i säng!


Freeloader Freeloader Freeloader Freeloader Freeloader Freeloader


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0