Freeloader

Just nu fryser jag så mycket så det känns som att det är en ny istid där ute.. Men det kan ju bero på att jag, pappa och Sara gick på storsjön i en och en halv timme idag och då var jag utan långkalsonger också smart som jag är =) Men därför tänkte jag ta en låångt skumbad, och senare väntas glass som mamma har köpt till oss!

Sen äre ju söndag också, lovet är slut. Men kan säga att det här har varit det skönaste lovet på länge om inte det bästa! Har inte uppdaterat mig så mycket på sistonde, det är för att jag inte har haft tiden! Men i fredags var jag med tjejerna, vi drog till Nils på fest. Rätt nice sådär, alkholen kom inte fören halv 12 på kvällen, men vi fick den iallafall =) Sen drog jag och Therese till frösön. Satt uppe till 8 på morgonen och bara snackade skit, blev ju inte speciellt mycket sömn den "morgonen" =) Sen igår var jag bara med Casandra och chillade! Men sen får man ju tänka på att det snart är påsklov också, då blir det ännu mera åre och mer fest!

Nu väntar badet, puss!




(Här ser man hur bra Casandra mådde i Åre, lite för mycket av det goda kanske hihi)


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för i fredags. <3

ne stackars casandra, ganska för mkt av det goda vill jag säga haha :)

2009-03-09 @ 00:51:46
URL: http://malinvictooria.blogg.se/
Postat av: caas

haha fan just vad jag skulle säga alldeles för mkt av de goda! hähä ;o vafan blire åre på påsklovet eller? faaaaan va chiiill :) <3

2009-03-09 @ 19:54:34
URL: http://casandraj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0