-

Jag har aldrig varit så aktiv på skolan som jag var idag. Vi satt till och med övertid med ett arbete vi håller på med i turismen! Sen såg vi en bra film på samhälle lektionen också! Dock försov jag mig imorse, vaknade klockan 8 av att Jennifer ringde och det var liksom då jag fattade att jag hade försovit mig, men jag tryckte upptaget eftersom jag inte gillar hennes attityd sådär på morgonkvisten, brukar ungefär låta såhär "VART FAN ÄR DU??? HAR DU FÖRSOVIT DIG IGEN?!" Men jag hann iallafall med 08.23 bussen så jag kom bara 20 min försent, helt okej. Då blev inte Jenna så arg heller =) Sen har dagen bara rullat på som vanligt. Jobbat ikväll men det gick skit dåligt!




min mamma är bättre än din =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0