3113

Hej! Idag har jag varit på skolan, det var jätte roligt för jag träffade mina vänner. Vi drack kaffe i lyan och spanade på killar, hittade ingen! Tänkte göra ett tappert försök att spana i matan, men satt på helt fel ställe så man såg bara mongisarna som jobbar där =(

Näe men annars har det varit en fin dag idag, solen har varit framme en hel del och det gillar vi. Jobbat ikväll också och det gick helt okej! Imorgon har jag en stor dag framför mig, eller stor och stor. En lång dag kanske man säger?!=) Tänkte först gå på skolan, slutar rätt sent så då ska jag skynda mig hem och äta för efter det ska jag jobba (tänkte få in lite pengar i april). Efter mitt softa jobb ska jag äta tårta, för lilla mamsen fyller år. Pappa åker även till Sthlm imorgon bitti så efter kalaset tänkte jag städa hela lägenheten. Sen jävlar är det fredag!

Jo justja, Cas pappa har kirrat en lägenhet i Åre så ni vet vart jag befinner mig på påsklovet. Hihi komsi påsklov!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0