Do it well!

Hey jag trivs med mitt jobb, det är ruuuligt. I torsdags gjorde jag bort mig totalt i ett telefonsamtal. Sara skrattade så hon grina, och jag skrattade så mycket att jag inte fick fram nå ord. Tror ni blatten var glad då eller? Han var jävligt pist, men det förstår jag han. Hur kul är det om någon ringer och efter man har sagt sitt namn så börjar personen att as garva? Förlåt, (jag menade inget illa). Det var bara så jävla kul =)

SEEEN är jag pepp på att dansa, ska fixa en sjukt bra dans skiva imorgon. Vi är några diverse tjejer som ska göra en egen dans för den här terminen. Ska bli kul! Något jag mer ser framemot är snowboard åkning, har inte blivit nånting i år igen. Vad är det här :O Är det vädret jag ska skylla på eller? Tänkte ju åka i helgen och bo i Jessica's stuga men den ungen blev ju sjuk =)


Sara har varit med mig hela kvääällen, hon är rätt rolig av sig :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0