såatteh..

Fest i lugnvik?! Eh, hej emo fest! Bussen mot frösön dirr till Emma och Milla. En aning roligare var det ju där, dock var det bara softdricka. Jocke och Natha gick till Jocke, Therese drog till Toffe, vi tog taxi till stan. Dom skulle på news, det var stängt, dom skulle till pause och det var stängt och jag gick hem. Sen så hatar jag att gå igenom campus så ett samtal med syster kändes aktuellt ifall det skulle hända något så visste hon ju vart jag var. Och nu, vad händer nu? Har tre alternativ, antingen går jag och kollar på hockey med bror, eller så sitter jag här och inte gör nånting eller så går jag och lägger mig och ligger vaken ett par timmar till. Hockey kändes mest okej! Btw så var det sjukt kul att få umgås med Therese ikväll som jag annars aldrig gör. =)

Later alligator.....


Kommentarer
Postat av: theresé

det var riktigt roligt att få umgås med dig :)

tack för kvällen. <3

2009-01-06 @ 19:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0