Jag tycker ...

...en nacho tallrik var nog det mest behövligaste just nu, tror inte jag har njutit så mycket som jag gjort nu på längre. Fyllehicka har jag också, det kan jag nog tacka Natha för. Trodde det skulle bli en chill kväll, men Natha ringde och sa att dom var på Pause och tyckte jag borde komma. Varför inte liksom? Step up filmen kan jag ju se när som helst. Hur som helst så pallra jag mig ner dit. Sen tyckte vi det vore ganska nice med ett glas vin, vilken resulterande ett par glas. Rickard och Daniel kom. Och jag känner nu att det var lite trist på en söndag. Nya tag imorgon? Right! Nu ropar bara sängen på mig, och det känns sjuk nice med en 120 sängare när man är ensam sådär. Tröttare får man leta efter! Hoppas verkligen mina syskon kan sova med mig imorgon, hatar den här jävla ensamheten. Sant som sagt så blev det faktiskt hallen tänd och musik på igår natt, lär ju bli inatt igen?? Men ja, puss och godnatt.

Thx for tonight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0