In & Out of love

Haft en otroligt skön dag idag. Dock var jag tröttare än tröttast när jag vaknade imorse och endast hade sovit i 3 timmar, men det hör väl till ungdomen =) Skolan var helt okej, var kul att träffa folk. Fick igen ett prov, och det kändes ju bra. Tyvärr så hade vi ingen dans idag, lite synd för det vore ju nice att få shaka lite när man har haft ett uppehåll under lovet. Blev en ganska lång tripp på stan också, köpte mig faktiskt nya goggles och lite annat. Gick på lindex och presenterade mig eftersom jag ska börja jobba där vecka 4, det kändes också bra för dom var väldigt trevliga. Efter det så kändes det sjukt aktuellt med en fika på pause med bla Olivia som är hemma från Eskilstuna och Jennifer och Ted. Mycket skratt var det kan jag lova. Ikväll blir det eventuellt plugg, och jag hoppas min dag fortsätter vara bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0