how can we dance when our earth is turning

Man mår som man förtjänar, och det var verkligen värt det. Fyfan vad roligt jag hade igår! Therese var min tjej under kvällen. Först var det lokalfest i valhall -  ganska mycket folk, det funka ju =) Sen drog vi till stan, gick in på news en liten sväng för att säga hej till Emma m.fl. Sen tyckte väl inte vakten det var så aktuellt att vi var kvar. Men det tackar jag han för idag, för istället blev det G3 som var så jävla roligt. Och sen blev det efterfest osv. Idag har man inte mått så bra, jag, Sara och Alexandra vaknade vid 12 och alla var nog lika bakis. Var till stan en sväng och köpte lite gott tills ikväll och sen har vi sovit tills nu. Ska snart äta fläskfilé och potatisgratäng. Såååatte hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0