gimme that

Kära läsare, for the first time in my life tänkte jag bjuda på en "dagens outfit". Ni vet, det är söndag och det är slappdag som tusan. Kvällen har jag tillbringat med Jennifer, Sara och Jocke. Vi har spelat kort och ätit nachos, bättre än så blir inte en söndag. Imorgon börjar jag klockan 9 på praktiken, känns sådär att kliva upp 8 när jag sov till halv 2 idag. Nöjd med helgen, igår var jag bara hemma med mamma och Sara, vi kollade på 3 olika filmer =) En var bra! Men nu ska jag hoppa i duschen sen väntar min sköna säng såatteeeh godnatt!


Kommentarer
Postat av: cami

wiie, en sån har jag med :) den är mys.

2009-01-28 @ 08:35:24
URL: http://saracamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0