Get you all in check

Varje söndag gruvar jag mig inför praktiken på måndagar. Det känns inte lockade om jag får säga det! Visst, dom är skön dom som jobbar där men vill ha någon kompis att bara snacka skit med. Så 6 timmar ska jag stå där och slita och se allmänt trevlig ut. Sen när måndagspasset är slut, ja då ska man skynda sig hem och äta och sedan jobba på ett annat jobb. Fast det jobbet är däremot hur soft som helst, så där klagar jag inte. Men sen kommer tisdagen igen, då ska man jobba på lindex igen.. Måste handelsprogrammet ha sån jävla mycket praktik? Men efter tisdagspasset kommer jag vara happyface för då blir det en shoppingrunda plus att jag är ledig på kvällen. Sen vet jag att skolan kommer rulla på bra så veckan kommer gå snabbt ändå och på fredag är det lov. Skönaree! Festa i åre på lovet är inte helt fel, jag lovar jag kommer befinna mig där istället för här hemma =) Det kommer bli fett med nice!

Idag har jag inte gjort så mycket. Vad gör man på söndagar liksom? Aah mamma har gjort lite spa behandlingar på mig sen stickade jag klart min rosa halsduk. Nu ska jag plugga lite och sen sova tidigt!

CARLSTAD CRUSADERS.
Lägger in filmen bara för att jag saknar min stooorebror!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0