-

Inatt sov jag i 12 timmar, trodde jag hade försovit mig imorse eftersom jag vaknade före väckarklockan, och det kan jag lova att det aldrig händer annars. Så då blev jag happyface och kunde sova en stund till =) Sen på stan idag fick Jennifer ringa 112 för första gången i sitt liv, det var nämligen en man som ramlade ihop och fick epilepsi anfall, så vi fick liksom hjälpa han. Vuxenpoäng där eller? Och om jag vore han skulle jag dumpa frun direkt, lite sorglig var hon. Hon ville tydligen att han skulle ligga kvar där på backen tills han blev bättre. Men ambulansen kom och vi får hoppas att han mår bättre nu =)

Sen har dagen varit rätt dålig i sig. Började bråka med Jennifer på skolan men vi blev vänner nu ikväll, sen har jag kännt mig sjuk och tror jag kommer bli det eftersom Sara ligger med feber. Jobbet har gått dåligt ikväll också. Osv! Hoppas allt vänder tills morgondagen... Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0