Jaa ?!

Gå inte ut idag för det har kommit en ny istid! Fryser och är trött som en jude. Tänkte lägga mig i sängen och se på någon bra film. Sen ville Jennifer komma och hälsa på mig, (Jenna säger: JAG ÄR DESPERAT EFTER DIG). Det ska väl bli trevligt eftersom jag inte att träffat tjejen på några dagar nu. Är ju somsagt ledig ikväll, och det är jävligt skönt. Men imorgon ska jag både jobba och gå i skola. Inte för att låta som en idiot, men jag saknar verkligen skolan när jag är på praktiken. =) Justja var hos tandläkarn idag, det gick jätte bra. Inga hål och visiten varade endast i 7 min! Hihi.


the drugs don't work


Kommentarer
Postat av: emma

ja tycker du ska se den:) ja vi ses på torsdag:)puss vännen.

2009-02-03 @ 22:59:39
URL: http://saema.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0