Twisted Little Star

Just needed someone fresh to hold my hand
Just needed someone new to understand
Just needed a face to ease the flow
There must be a million ways
To make this last forver



Igår kändes min säng aktuell redan klockan 23.15 och det var sjukt skönt att lägga sig tidigt på en fredag kväll. Kollade på en bra film igår iallafall och kände mig inte det mista sugen på fest även om det var flera som ringde! Och idag har jag varit aktiv och gått en långpromenad med mamma, så har jag fått en ny garderob och då passade jag även på att rensa lite kläder. Sen håller jag även på att sticka en rosa halsduk, snyggare! Mennee nu ska mamma, Sara, Jocke och jag kolla på melodifestivalen och äta glass =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0